čtvrtek 6. března 2014

Sportovní oblečení z obchodu Lidl


Do Lidlu chodíme nakupovat často, protože je to malý obchod, který rychle proběhnete, koupíte co potřebujete a víte, že to bude dobré.
Na každý víkendový výlet nakupujeme právě zde.
Mají mnoho našich nejoblíbenějších výrobků, které jsou pouze tam, např. jahodová minerálka nebo Jelly beans. 

Tentokrát jsem zde byla koupit oblečení na běhání, aby se mi lépe připravovalo na přijímačky. ;)

Koupila jsem si tříčtvrteční kalhoty, spodní prádlo a z dřívějška mám z Lidlu dvě trička a jedny kalhoty. 
U prvního nákupu jsem se bála jestli vyberu správnou velikost, protože si oblečení nemůžete vyzkoušet. Dnes vím, že mám velikost S, i když ve většině obchodech mívám M. 

Hodnocení:

Kalhoty mají příjemný materiál a dobře sedí. Krásně formují postavu a nikde netlačí.
Trička nešijí na můj typ postavy, v pase jsou totiž volnější a přes prsa tak tak. 
O funkčnosti materiálu by se dalo polemizovat. Jelikož nemám potřebu utrácet tisíce za funkční oblečení, tak si vystačím s tímto.
Spodní prádlo je skvělé. Sedí a je pohodlné.

Fotky přidám až bude hezké počasí. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat