čtvrtek 27. února 2014

Příprava na přijímačky

Měla bych cvičit

Jelikož se pomalu blíží moje přijímačky z tělocviku, tak se budu muset připravovat. Chtěla bych se dostat na rekreologii v Ostravě.
Na tento typ zkoušek se nejde naučit za jeden nebo dva týdny.
Je to chvílemi náročné a opravdu se občas přemáhám, ale na druhou stranu vím, že to bez toho nepůjde.
A navíc jestli se na tuto školu opravdu dostanu, tak to nebude o nic snazší.
Všechny požadavky naleznete zde

Měla bych mít alespoň 30 bodů, od této hranice obvykle přijímají nové studenty. 
Ono se to vůbec nezdá, ale dosáhnout takového výsledku není vůbec jednoduché.

Jak se tedy na jednotlivé disciplíny připravuji?

Běh na 1500m-už dlouho chodívám běhat, tak snad s touto disciplínou nebude takový problím
Silový test-tohle ze začátku vypadalo jednoduše, ale tak jednoduché to není. Abych zlepšila svou výdrž, tak jsem začala cvičit s činkami a přitahovat se. Už vydržím 30s. 
Běh na 100m-s touto disciplínou jsem ještě nezačala, nejsou vhodné podmínky-
Akrobatická sestava-S mou úžásnou učitelkou tělocviku pilujeme jednotlivé prvky a snad se mi to podaří všechno naučit.
Plavání-téhle části jsem se nejvíce bála. Plavu ráda, ale nikdy jsem neplavala na čas. Snažím se chodit plavat a zlepšovat svou techniku.
Volejbal-tento sport jsme trénovali ve škole asi 5 let a stále to nebylo ono. Teď mám domluvené tréninky s dlouholetými hráči volejbalu a uvidíme jak mi to půjde.

Přípravu na jednotlivé disciplíny Vám detailně popíšu v dalších článcích.

Zkoušky jsou zhruba za dva měsíce. Tak mi držte palce ať se mi to podaří.


Žádné komentáře:

Okomentovat