středa 26. února 2014

Nový foťák

Můj první

Dlouho jsem uvažovala o koupi foťáku, abych mohla fotit kvalitnější fotky jídla, mých výrobků nebo jen své zážitky.
Překvapivě rychle jsem si vybrala( Nikon Coolprix S6500 ) a hned ho objednala. 
Musela jsem čekat celý víkend a včera konečně dorazil.
No, musela jsme si pro něho zajet do Ostravy, ale tak jsem stejně měla namířeno i tak.

Díky kamarádovi, který mě ochotně doprovodil jsem výdejní místo velmi rychle našla.
Krabice byla zabalena několika vrstvami folie, ale po chvilce boje jsem se k mému vysněnému foťáku dostala.

Nikon- Coolpix S6500- white
U první fotky jde poznat, že to není jen fotka z mobilu.
Za tu cenu to je úžasný fotoaparát, který se velmi snadno ovládá a fotí krásné fotky.

K foťáku jsem si hned koupila paměťovou kartu a nádherný tyrkysový obal.



1 komentář:

  1. No jéje, tak to z tebe mám velikou radost. Já jsem si nedávno také pořizovala nový foťák, ale ne v tom pravém slovasmyslu, bohužel. Musela jsem si ho koupit z jednoho bazaru , protože jsem si nový dovolit nemohla. Ale mě to nevadí, foťák byl prakticky bez chyb, jen z druhé ruky.

    OdpovědětVymazat