středa 12. března 2014

Domácí halušky


Od dětství jsme doma dělali halušky pouze instantní.
Když teď u nás vařím obědy já, tak jsem se rozhodla zkoušet dělat přílohy vlastní.
Zkoušela jsme už péci vlastní chleba, na páře dělané houskové knedlíky a tentokrát jsem se rozhodla pro halušky.

Recept je od skvělé food blogerky a naleznete ho zde.


Tento recept jsem vyzkoušela zatím třikrát a vždy to dopadlo jinak. Dnes se mi asi podařily nejvíce.
Doporučuji nechat brambory vážně úplně vystydnout a  posolit těsto. Těsto by se mělo táhlou a nemělo by být moc tuhé. 
Brynzu kupuji v Kauflandu v kovovém obalu, chutná mnohem lépe než ta v tom papírovém kalíšku.

1 komentář:

  1. co tím ymlsíš instatní???? já znám halušky jenom ty z brambor, nebo potom když nebyl čas tak jenom z mouky a s bryndzou.. a doporučuju u nás v invě!! tam mají nejlepší, slovenskou!

    OdpovědětVymazat