sobota 15. března 2014

Snaha o Raw day

Tento týden jsem se nachladila a chtěla jsem co nejméně zatěžovat tělo trávením tuků a složitých cukrů.
Z části se mi to povedlo, ale večer jsem už nemohla vydržet, takže zeleninová polévka zahuštěná velkým množstvím ovesných vloček byla mým zdravým vysvobozením.

Nezdá se to jak je člověk závislý na tepelně zpracovaným jídlem a jak je těžké se těmto pokrmům vyhnout.
Již dlouho se snažím vyhýbat pečivu a celkem se mi to daří.
Dříve bylo pro mě běžné pečivo snídat, svačit a večeřet. 

Snídaně

Pohanka zalitá teplým mlékem a odleželá přes noc a na to ovoce, já jsem zvolila jahody a banán. Celé jsem si to ozdobila mandlemi a mletým mákem.


Oběd

Hromada zeleninového salátu(okurka, cherry rajčata, ledový salát). Zálivka je z bílého jogurtu, citronové šťávy, soli a bylinek. Slanina je pouze na ozdobu, nejedla jsem ji. :)


Svačina

Smoothie z banánu, ananasu a bílého jogurtu. Zasypané slunečnicovými a dýňovými semínky.
Mixovala jsem ho hodně dlouho a vznikla z toho úžasná nadýchaná pěna. 


Večeře

Hodně moc hustá zeleninová polévka z brambor, mrkve, brokolice, květáku a celeru. Na zahuštění jsou použity ovesné vločky. 


Jak jste VY závislí na tepelně upravených potravinách?

Žádné komentáře:

Okomentovat